fbpx

Sign In

Съвети домакини

Отговорно отношение към гостите

  • Съветваме домакините да обмислят внимателно своите отговорности. Предлагането на настаняване осигурява богати изживявания, но идва с определено ниво на ангажираност.

Чистота

  • Подсигуряването на чист обект за настаняване е от съществено значение за приятния престой на вашите гости. Бъдете сигурни, че това е първото и задължително условие те да се върнат отново.
  • Чистотата е абсолютно най важното нещо нещо. Стари мебели, шум, неработещи уреди – тези неща могат да се приемат от някои гости, но слабата хигиена – абсолютно не.
  • Ако сте осигурили някой да ви почиства обекта, е добре да подсигурите резервен човек, защото всичко се случва.

Безопасност

  • Посочете номера за спешни случаи и най-близката болница, както и телефон за връзка на лекар от къмпинга. Осигурете номер за контакт при спешни случаи, както и резервен, за лесна справка на гостите. Също така изяснете как госта да се свърже с вас, ако има въпроси или възникнат проблеми. Направете комплект за първа помощ, които е лесно достъпен.

Предотвратяване на пожар

  • Съветваме ви да се уверите, че имате работещ пожарогасител.

Поверителност

  • Винаги внимавайте за поверителността на вашите гости. Разкрийте напълно дали има охранителни камери или друго оборудване за наблюдение в или около вашата обява. Уверете се, че сте запознати и спазвате приложимите местни закони.

Защита за деца

  • Уверете се, че домът ви е безопасен за деца или в противен случай уведомете гостите за потенциални опасности.

Пушене

  • Ако не разрешавате пушенето, предлагаме да поставите знаци, за да напомняте на гостите. Ако разрешите пушенето, уверете се, че разполагате с пепелници на определени места.

Паркинг

  • Уверете се, че предавате правилата за паркиране за вашия обект.

Шум

  • Напомнете на гостите за намаляване на шума. Може да помислите дали допускате бебета, домашни любимци или партита. Разработете политика относно гостите, които канят други хора, и се уверете, че гостите ви са наясно с вашите правила, относно шума.

Домашни любимци

  • Ако разрешавате домашни любимци, уверете се, че гостите са информирани.

Препоръки към домакина

За да помогнем за създаването на удобен и надежден престой за гостите, молим всички домакини да отговарят на тези изисквания за всяка от техните обяви:

  • Бъдете отзивчиви: Поддържайте висока степен на отговор, като отговаряте на запитвания в рамките на 24 часа.
  • Приемайте заявки за пътуване: Накарайте гостите да се почувстват добре дошли, като приемате заявки, когато сте на разположение.
  • Избягвайте анулиране на гости: Приемете анулациите сериозно и се опитайте да ги избегнете – те са огромно неудобство.
  • Поддържайте висока обща оценка: Гостите очакват постоянно ниво на качество, независимо къде резервират.

Основни удобства

Силно ви препоръчваме да осигурите основни удобства на всичките си места. Това са предмети, които гостите смятат за важни за комфортния си престой и включват тоалетна хартия, кърпи, спално бельо, възглавници и сапун.

Те включват:

  • Тоалетна хартия
  • Сапун
  • Една кърпа на гост
  • Една възглавница на гост
  • Спално бельо за всяко легло за гости
  • Препоръчителното количество на всеки артикул зависи от броя на гостите и продължителността на престоя им. При по-дълъг престой, ако предоставите екстри за всяко удобство, това гарантира, че гостите имат всичко необходимо.
  • Можете да решите дали искате да оправите леглото на всеки гост или да оставите спалното бельо спретнато и подредено.

Бельото и кърпите:

Освен да бъдат с високо качество, препоръчително е да са бели. Масово собствениците, се подлъгват и купуват цветни кърпи и бельо. Има основателна причина всички хотели да ползват бяло бельо – бялото се пере и почиства най-лесно, защото може да се избелва. 

Кухнята да бъде добре заредена с полезни неща: 

  • достатъчно прибори
  • чаши за кафе, чай, вода, вино, уиски и др.
  • съдове за готвене
  • отварачка за бутилки, тирбушон

Реакции при аварии

  • Теч на мивка, изгорял бушон, счупен шкаф, такива неща се случват и е добре да има на кого да разчитаме. 

Снимки на обявата

  • Снимката ни е суперважна. Снимките е добре да са поне 10, с високо качество, цветни и светли, открояващи се. 
  • Основната снимка трябва да е най силната, защото от нея зависи дали ще кликнат и влезнат в обявата ви, на фона на всички останали в резултатите.
  • Добре е да са подредени – няколко на кухнята, след това от банята, спалнята, снимки отвън.    

Описание на обявата

  • Заглавието е важно за да спечелим внивманието на търсещия гост:
  • Добре е да описва локацията на имота.
  • Да описва някакво предимство – градина, голям дек, климатик, първа линия море и др.

Описанието – то се чете, затова не го подценявайте. Помислете с какво можете да се отличите, как може да бъдете интересни за гостите – трябва да влезнем в обувките на госта – какво има в близост – плаж, наличие на пералня..

  • Друго за отбелязване – късен чек ин, защото например имаме locker
  • Има ли наблизо аптека, супермаркет, паркинг, ресторант – тук може да се включи и кратка информация как да стигнем до имота.

Отзиви

  • Отзивите са от решаващо значение за изграждането на доверие в karavanipodnaem.bg – те са важен начин за домакините и гостите да си дават обратна връзка и помагат на нашата общност да взема информирани решения и да разбира какво да очаква, когато прави планове. Ние вярваме, че справедливата система за преглед е тази, която зачита и защитава истинската обратна връзка и разполагаме с редица предпазни мерки, за да помогнем за изграждането на доверие в нашата система за отзиви.
  • Да не спираме да се учим от обратната връзка и да помним, че продадена нощувка, макар и на ниска цена е по-добре от празен имот.

 

 

Бисквитки - Ние използваме бисквитки, за да подобрим твоето преживяване на нашия сайт. Използвайки нашия сайт, ти се съгласяваш с бисквитки. Виж още
Приемам